Skupinová cvičení

Fitness centrum má k dispozici další 3 sály pro skupinová cvičení s lektorem. Na tyto aktivity vždy doporučujeme rezervaci míst. Sledujte on-line aktuální rozpis lekcí, kde klikněte na konkrétní aktivitu a její výpis lekcí. Rezervaci míst můžete provádět telefonicky nebo e-mailem. Abonenti mohou rezervovat a rušit lekce z pohodlí svého domova prostřednictvím svého přihlášení. Zrušit lekci bez stornopoplatku lze do 12 hodin v daný den, kdy se lekce koná, případně do 20 hodin, pokud se jedná o ranní/dopolední lekci dne následujícího.

Aerobní sál 90m2

Aerobní sál je vybaven velkými zrcadlovými plochami a speciální odpruženou podlahou. Cvičíme zde: Power Yogu, Bossu, TRX, Kruhové tréninky.

Sál pro K2-Hiking 100 m2 (zátěžová chůze na pásech)

Aktivita K2-Hiking je pilotním projektem našeho fitness centra a jednou z nejnavštěvovanějších aktivit. K2-Hiking je Indoor Walking aktivita. K2 znázorňuje nejvyšší, respektive nejobtížnější horu na světě a přesto na K2-Hiking může jít úplně každý. Skupinu lidí vede vyškolený instruktor a to za doprovodu motivující hudby. K2-Hiking obohatil a stále obohacuje kombinaci instruktora a hudby o speciální prvky chůze, vzniká tak velmi atraktivní a zábavná forma lekce. K2-Hiking také znamená v relativně nízkém časovém rozhraní 40-60 minut energetický výdaj 2000-3500 KJ. K2-Hiking je jedinečná sportovní aktivita pro všechny věkové kategorie. Vyzkoušejte i vy!

Sál pro X-Cycling (jízda na trenažérech) a TRX 44 m2

Jde o velice účinné a vysoce motivující kradio-vaskulární trénink. Lekce probíhají na speciálních stacionárních indoor kolech. Každý jezdec si volí zátěž, která mu vyhovuje. Tempo určuje rytmický hudební doprovod. Vše probíhá pod vedením lektora. Cvičení je nenáročné na koordinaci pohybů, nezatěžuje kloubní systém a směřuje k celkovému procvičení svalů nohou a hýždí, ale také paží a svalů trupu. Již po několika lekcích poznáte zlepšení fyzické kondice.

Co si vzít na lekci?

  • čisté boty s pevnou podrážkou (můžete i tretry s SPD systémem)
  • sportovní oblečení (nejlépe cyklistické kraťasy, tričko nebo dres, čelenku)
  • malý ručník na otírání potu
  • lahev s pitím (nejlépe cyklolahev o  obsahu alespoň 0.7 l)

Proč chodit na Indoor Cycling?

  • pro udržení a zvýšení fyzické kondice
  • pro udržení a redukci váhy
  • pro dobrý pocit :)