?? návštěva fitness

Časté dotazy

Nikdy jsem ve fitness nebyla, bude se mě někdo věnovat, pokud přijdu poprvé?

Samozřejmě, máme profesionální trenéry, kteří se vás rádi ujmou. Napište nám ovšem raději dopředu (fitness@wellnesskurim.cz) aby si některý z trenérů na vás udělal č

Můžu si jít po cvičení zaplavat nebo musím nejdříve do recepce (na pokladnu)?

Můžete po cvičení hned do bazénu (nejprve se pečlivě osprchujte), minuty nad rámec pobytu v šatnách vám systém naúčtuje pouze sazbou 1,50 Kč/1 min.

Můžu si do fitness přinést vlastní pití nebo doplňky?

Prosím nechejte vlastní pití i sportovní suplementy doma. Pitný režim máte u nás ZDARMA v ceně a na baru vám rádi namícháme doplňky jak před tréninkové, tak i po tréninkové.

Jak dlouho můžu být ve fitness?

Pobyt ve fitness je omezen pouze otevírací dobou.

Je nutné si rezervovat místo na lekci?

Ano. Rezervace je nutná z důvodu dané kapacity sálu a počtu strojů. Rezervace provedete ideálně mejlem na fitness@wellnesskurim.czZrušit rezervaci je možné kdykoliv, nejpozději ovšem v den konání lekce do 12 hodin.

Jak provést rezervaci na lekci?

Rezervace provedete ideálně mejlem na fitness@wellnesskurim.cz. Možná je i on-line rezervace. A to v případě, že vlastníte zákaznickou kartu nebo ABO čip (v obou případech však s minimálním zůstatkem v kreditu 150 Kč). Více informací k on-line rezervacím zdeLogin je Vaše mailová adresa a heslo je číslo ZK nebo ABO čipu.

Co dělat při ztrátě ABO čipu?

Kontaktujte nás! Čip zablokujeme, aby nedošlo k jeho zneužití a vystavíme vám na pokladně za poplatek nový. 

Skončila mi platnost permanentky do fitness nebo na kolektivní lekce, nemohl-a jsem z vážných důvodů nějakou dobu využívat, lze prodloužit?

Je nutné individuální posouzení, kontaktujte prosím J. Kučeru na kucera@wellnesskurim.cz.

Mám možnost čerpat od zaměstnavatele příspěvek z FKSP. Je možné ho využít u Vás?

Ano, stačí zaslat objednávku na e-mailovou adresu havelkova@wellnesskurim.cz nebo ji k nám donést osobně. V objednávce, prosím, uveďte fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, text, který zaměstnavatel požadujeme mít na faktuře uvedený, výši příspěvku a kontakt na Vás. Po uhrazení faktury je možné částku vložit na zákaznickou kartu, abonentní hodinky nebo vytisknout poukazy. Pokud máte jakékoliv dotazy, tak se na nás neváhejte obrátit.

Objednal jsem si poukaz na vašem E-shopu, ale poukaz mi nedošel nebo mi nejde otevřít.

Některé prohlížeče vyhodnotí náš e-mail s odkazem na voucher jako hromadnou poštu nebo spam, prosím, podívejte se i do těchto složek. To stejné vyhodnocení může proběhnout i s odkazem na voucher a je potřeba nejdříve označit e-mail jako důvěryhodný. Kdybyste náš e-mail ani v daných složkách nenašli nebo vám odkaz nešel otevřít, kontaktujte nás na e-mailu havelkova@wellnesskurim.cz.

Jaké benefitní poukázky přijímáte?

Přijímáme více typů benefitních poukázek. Platbu poukázkou (i elektronickou), hlaste prosím předem.
Ty, ze kterých můžete pořídit cokoliv z naší nabídky:

  • Sodexo (papírové poukazky i platební karta) – Flexi pass, Bonus pass, fokus pass, dárkový pass, relax pass
  • Edenred (papírové poukazky) – multi, sport a kultura, dárkový pass + platební karty Edenred
  • Benefit plus – přijímáme objednávky na služby a nově i platební kartu přes platební terminál

Upozorňujeme, že z benefitních poukázek je umožněn nákup zvýhodněných balíčků a permanentek pouze s příplatkem 10%. 
Ty, které platí na vybrané jednorázové služby:

  • Multisport: platný pouze pro službu jednorázovou AQP 60+15 minut a jednorázový vstup Fitness, lekce kolektivního cvičení a v létě koupaliště