Časté dotazy

Zapomněl jsem si u vás plavky a přezůvky, nenašel je náhodou někdo?

Pokud jste si u nás cokoliv zapomněli, kontaktujte prosím naše recepční na e-mailu: pokladna@wellnesskurim.cz. Recepční prověří, zda se nenachází ve ztrátách a nálezech, kde všechny zapomenuté věci necháváme cca 14 dnů.

Mohu na bazén s malým dítětem a je u vás zázemí pro maminky s dětmi?

Dle platné vyhlášky Ministerstva zdravotnictví č. 238/2011 Sb. o „stanovení hygienických požadavků na koupaliště, sauny a hygienické limity písku v pískovištích venkovních hracích ploch“ v platném znění, děti do 1 roku nemají přístup do žádného veřejného bazénu v České republice. Hygienické normy, včetně obsahu chlóru ve vodě jsou daleko přísnější pro plavání nejmenších na rozdíl od plavání v bazénech určených pro širokou veřejnost, tudíž děti do 1 roku mají vstup do bazénů zakázán. Jinak řečeno, s dítětem do 1 roku věku můžete vstoupit do areálu, ale dítě nesmí do bazénové vody. 
Co se týče zázemí, máme k dispozici v šatnách dětské postýlky, je tu také místnost pro maminky, kde mohou své dítě přebalit, v klidu nakojit, ohřát jídlo v mikrovlnné troubě nebo se prostě jen aklimatizovat před tím, než odejdou z areálu.   

Máte slanou vodu nebo používáte k dezinfekci vody v bazénech chlor?

Bazénová technologie v našem zařízení je s využitím chloru. Kvalita vody je stabilně velmi dobrá, vzorky odebírá akreditovaná laboratoř 1x za 14 dnů a výsledky měření jsou k nahlédnutí u vedoucího bazénového provozu.

Mám možnost čerpat od zaměstnavatele příspěvek z FKSP. Je možné ho využít u vás?

Ano, stačí zaslat objednávku na e-mailovou adresu havelkova@wellnesskurim.cz nebo ji k nám donést osobně. V objednávce, prosím, uveďte fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, text, který zaměstnavatel požadujeme mít na faktuře uvedený, výši příspěvku a kontakt na Vás. Po uhrazení faktury je možné částku vložit na zákaznickou kartu, abonentní hodinky nebo vytisknout poukazy. Pokud máte jakékoliv dotazy, tak se na nás neváhejte obrátit.

Objednal jsem si poukaz na vašem E-shopu, ale poukaz mi nedošel nebo mi nejde otevřít.

Některé prohlížeče vyhodnotí náš e-mail s odkazem na voucher jako hromadnou poštu nebo spam, prosím, podívejte se i do těchto složek. To stejné vyhodnocení může proběhnout i s odkazem na voucher a je potřeba nejdříve označit e-mail jako důvěryhodný. Kdybyste náš e-mail ani v daných složkách nenašli nebo vám odkaz nešel otevřít, kontaktujte nás na e-mailu havelkova@wellnesskurim.cz.

Jaké benefitní poukázky přijímáte? A co Multisportka?

Přijímáme více typů benefitních poukázek. Více najdete ZDE.